четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Плетенето като терапия :)

Баба ми, на която съм кръстена, беше майсторка в плетенето на една кука. Докато беше жива непрекъснато ме убеждаваше да седна и да ме научи, но аз категорично отказвах - не понасях тишлайферите, салфетките и всички неща, които плетеше непрекъснато по 8 бройки, защото имаше толкова внуци ...
Един ден когато вече я нямаше, видях една покривка - парчета лен съединени с плетка на кука...
и започнах да викам неволята ... С много зор,защото съм левичарка, но се научих... оплетох покривката, учейки се, то си личи, но съм горда, че успях.



А после, установих колко успокояващо и разтоварващо ми действа плетенето на една кука :)
Е, малко бавно се получават нещата, защото плета в зимните вечери, обикновено пред телевизора.

Дъщеря ми беше четиригодишна,започнах този коледен модел и се шегувах с нея, когато ме питаше какво е това, че с темповете на плетене за чеиза й ,ще е готова покривката... и много често като я извадя се чуди защо си ми извадила чеиза :)






10 коментара:

  1. Прочетох това и се разсмях! При теб баба ти е искала да те учи,а ти си се опъвала,а аз исках моята да ме научи,ама тя се опъваше! Така имам пропуснатия шанс да добава и френския език в репертоара си,да шия и плета се научих и сама и да готвя вкусно почти като нея! Но така ми липсва нейния аромат на кухня и нейната доброта!!!
    А ти си се справила с дантелите по вече от прекрасно.А зимни вечери ще има още много,така,че и време за чеизи да спретнеш ще има!

    ОтговорИзтриване
  2. Впечатляваща колекция! Богатство са бабите!
    ПС И аз плета зимните вечери, но малки практични нещица на две куки - шапки, шалове, ръкавици и чорапи. Така и не мога да изплета достатъчно за да се прехвърля на някоя рокля примерно...

    ОтговорИзтриване
  3. здравейте аз се интересувам от схемата на последния модел покривка.ако може пратете ми я на имейла mi6leto_mim@abv.bg.Много ви благодаря.Бихте ли ми казала какъв ви е конеца и кукичката с която я плетохте защото искам да стане точно като вашата покривка.

    ОтговорИзтриване
  4. наистина е страхотна терапия,но за съжаление ежедневието ни е такова,че рядко можем да релаксираме!

    ОтговорИзтриване
  5. Може ли да ми снимате схемите на покривките, защото баба може да плете и иска да ги пробва да ги направи. Снимките ги пратете на e-mail nel4eto97_@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте,бих искала схемата на последната и предпоследната снимка/покривка;
    мейл:sonq_vl@abv.bg
    Предварително благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Здравейте,ако не е нахално бих искала схемите на всичките покривки.Страхотни са.Благодаря предварително. eli7o_90@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте, моделите са прекрсни и бих желала да ми пратите схемата на последната покривка на deskata_8899@abv.bg Предварително благодаря!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте, бих желала да ми пратите схемата на последната покривка на afrend@abv.bg благодаря Предварително

    ОтговорИзтриване
  10. Мили дами, съжалявам, но вече не разполагам със схемите....

    ОтговорИзтриване