сряда, 2 март 2011 г.

Цвят лилав

Преди много години прочетох някъде следното: "... На жени над 30 години, които носят панделки или се обличат в лилаво не трябва да се вярва..." днес отдавна съм минала тридесетте,панделки никога не съм харесвала, но лилавото си е моят цвят,а дали ми вярват -проблема е на околните ;)

В магазина влязох да търся копчета, но тази прежда ме привлече заради цвета :D и купих една гранка без да знам за какво ми е, но подобни покупки правя често...
Никога не бях плела нещо различно от покривки и бордюри за пердета , затова реших да се пробвам с пончо. Плетох, разплитах, пак плетох, докупих още няколко гранки и ето го резултата



2 коментара:

  1. Честито!Цветът е прекрасен и си се справила перфектно,пончото ти стои чудесно!Със здраве да си го носиш!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря!Едно уточнение - на снимката е дъщеря ми и още не се знае коя от двете ни ще го носи :)

    ОтговорИзтриване