четвъртък, 29 септември 2011 г.

Неволята учи ... или моето текстилно багрене

И така нужни ми бяха за един проект варианти на зелено, а познайте може ли да си купиш такива платове в България... Не че е трудно да поръчаш от онлайн магазините, но друго е да видиш цветовете на живо, а и съм изкушена от боядисването... още от времето, когато бях дете и по Великден с нетърпение чаках майка ми да боядиса яйцата и боите да са мои - имах няколко поли от марля, оцветени с тях и сушени в чорап :)
Така, че купих боя и хасе


и днес след обед бях "баща ми, бояджията".
Понеже за първи път щях да багря плат от който да шия пачуърк, експериментирах. За целта нацепих плата на ленти
някои намачках

други усуках и навих на топка

и в крайна сметка ето част от резултата - съхне на терасата

и последно, един съвет : ползвайте ръкавици, аз от мерак забравих и сега трябва да взема мерки за почистване

3 коментара:

  1. Мина, страхотен резултат! Тайничко да ти призная, че и аз съм си купила бои за текстил, но нещо не ми остава време да се захвана с този експеримент :)) Чакам да споделиш дали боята пуска след багренето, защото това доста ме притеснява.
    Още веднъж, браво на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви! Да кажа, че е голямо забавление, чак ме е яд, че не купих и друг цвят боя, но реших да видя какво ще се случи като приключа и с шиенето :)
    След като боядисах парчетата и изсъхнаха реших да ги врътна в пералнята - клечах да видя дали ще се оцвети водата, но не се случи... Дано е успешен опита...

    ОтговорИзтриване