понеделник, 10 октомври 2011 г.

И моите цветя от плат

Това лято определено бяха актуални тези цветя. Толкова много жени ги носеха и магазините бяха пълни с тях (някои определено кичозни, за съжаление)
Мислех, че моите опити с тях са останали в миналото, когато правех розички от сатенирани ленти за украса, но ... Оплетох си една ленена чанта-торба и някак недовършена ми се виждаше и така се появи първото плетено, обаче цвете




Междувременно Юлияна в блога си е обяснила подробно направата на цветя от органза. Да си призная, пробвах, но резултата не ми хареса, това което що-годе става е това


пробвах и с роза


После се появи нова пола в гардероба ми :) и съответно още една роза



Но правенето на цветя не ме вълнува толкова,колкото отглеждането на живи растения :)

1 коментар:

  1. Момичета, и аз искам да се похваля с моите творенийца(надявам се, че може!?):
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100002409996124&sk=photos

    ОтговорИзтриване