вторник, 11 октомври 2011 г.

ето и крайния резултат

Щастлива съм,че успях да посетя първата у нас изложба мини куилт Textile news -преживяването не може да се опише с думи, беше толкова вдъхновяващо! Та покрай тази изложба разбрах за организирането на конкурс за мини пачуърк .
И като част от една група, чиято цел е да популяризира пачуърка в България, реших да участвам... От друга страна, малките неща винаги са ми били слабост - събирам всевъзможни миниатюрни предмети - шишенца, фигурки...и в това ми хоби също предпочитам малките форми - големите шалтета не са ми на сърце... отплеснах се...
Темата е ЕКО мини пачуърк - ограниченията са само две :) размера - до 20/30 см и броя на нещата от един участник - 8. От второто съм много доволна, защото идеите ми бяха няколко и ако трябваше да реализирам само една щеше да ми е доста трудно.
Ето това е готовото пано "зелено"



Няма коментари:

Публикуване на коментар