понеделник, 28 ноември 2011 г.

Коледа наближава и е време да подаръци :)

Много обичам да правя подаръци.
Шия изненада за поредната размяна и както казва Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече!" затова като Боряна и Юлияна и аз искам да предложа моят подарък за един от читателите на блога.
Нужно е само да оставите коментар под тази публикация до 10.12.2011 и да имате късмета на 11.12 с помощта на генератор на случайни числа да ви избера за победител и ще получите малко пано :)





Ако ви хареса подаръка, включете се!
Желая ви късмет! :)

13 коментара:

  1. Прекрасно е!Включвам се с голямо удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  2. оооо, Мина! ОООООООООООООО! Какворто и да кажа, ще е малко или слабо! Толкова е красиво - като всичките малки, изпипани като яйце на Фаберже нещица, които правиш!
    Дори и да не съм късметлията, която ще получи това късче от коледното небе, пак ще идвам да го гледам!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз!И аз!Мина,създала си поредното си великолепие......Толкова нежно,толкова ефирно-и аз като Жени,каквото и да кажа ще е малко!
    С удоволствие бих притежавала това съвършенство!
    Желая ти здраве!

    ОтговорИзтриване
  4. Мина, дамите по-горе са казали всичко, което бих казала и аз. Затова няма да се повтарям. За мен ще бъде огромна радост да имам твое творение в дома си. Дано имам този късмет.
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Присъединявам се и аз! Току що написах нещо под "Капка вода", едно от уникалните творения, които виждам в блога. Кой не би се зарадвал на такава прецизна изработка! Харесвам е слабо казано! Възхитителна изработка на всяка творба!
    Валя:)

    ОтговорИзтриване
  6. След като животът ме побърка и днес ме изгониха и от жилището ни заради статии,които написах за корупцията в една община и заради забраната да го обжалвам, не знам каква КОЛЕДА ще чакам и какъв живот. Така че не ми остава друго, освен да се радвам на тези красоти, които сътворявате!
    Щастливо предколедно настроение, за да сбъднете всички очаквания!

    ОтговорИзтриване
  7. Мина,
    благодаря, че споделяш великолепията, които твориш... Гласувах за пролетното ти пано с такова удоволствие (защото до преди малко ми беше фаворит сред нещата ти... ако забравя за участието ти в еко-конкурса) А сега съм разтроена :)))
    Прекрасна снежинка! И ако вземе, че дойде при мен... ще я пазя на студено, не бой се! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни са нещата,които правиш. С много любов и душа. Не обичам студа, но тази снежинка е толкова хубава.

    ОтговорИзтриване
  9. Ценка Дюлгярова29 ноември 2011 г., 9:47

    Прекрасно е! Много е нежно и стилно!

    ОтговорИзтриване
  10. Водата -паното от конкурса-замръзна и е приказно снежна.Великолепие!

    ОтговорИзтриване
  11. Ваня Стойнова30 ноември 2011 г., 9:18

    Ooooo,страхотно е...и творението и идеята да ощастливите някоя от нас.Аз за съжаление на този етап само гледам и се прехласвам по всичко,което сътворявате....На Коледа се случват чудеса...нали така.....може и аз да се радвам на тая снежинка.......

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасна снежинка! Искам я!:)

    ОтговорИзтриване
  13. Не може ли тази красота да я клонираш по някакъв начин и да бъдат удовлетворени всички!
    Другата Таня -сиамка от Фейсбука

    ОтговорИзтриване