четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Подаръци имаше за всички от сърце :)

Няколко подложки за чаши

Игленици... направих два за да изпълня едно импулсивно обещание, а те се оказаха, поне за мен доста полезни ;) (досега си държах карфиците в кутия и редовно ги разпилявах). Затова направих още един за мен, а после и още един, но голям помощник-подарък за рождения ден на една посестрима в кръпкосването :)


А това какво точно ще бъде ще реши собственичката ;) ... започнах го като малко пано, но после ми хрумна, че може да е част от подвързия за to do list


И накрая не мога да не ви покажа любимия ми подарък от тази Коледа - обединил в едно страстта ми към пачуърка и миниатюрните фигурки ... една котка на Romero Britto


4 коментара:

  1. перфектна си! Котачето на Ромеро Брито е върховно.
    Най-любима подложка - тази с четиръгълниците. Гениална идея за куилтване :)

    ОтговорИзтриване
  2. прекрасни са!
    А котката е бижу!
    Не че останалите неща не са :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви!Да отбележа, че не обичам котки,но в тази съм влюбена :)!

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересни нещица. Винаги се удивлявам на творческите идеи. Прекрасни са!

    ОтговорИзтриване