понеделник, 2 юли 2012 г.

Боядисване с ръжда


Повечето хората се чудят как да почистят ръждата, но има една част, която боядисва с нея :) ...Аз вече съм от вторите... Видях техниката
ТУК (благодаря на Венелина за линка)
Ангажирах част от фамилията да ми осигури ръждиви железа и ето резултата :)

Преди прането


И след


От желание по-бързо да видя какво се получава не спазих указаното време - престоя на слънце само ден и затова предполагам, цвета не е наситен, но както се казва следва продължение :)

3 коментара:

  1. Мина,получило се е чудесно!
    И аз направих преди време плах опит,но не се получи.Бързах за работа и чела-недочела намокрих парче плат и увих едно желязо.Не стана това,което исках....От теб разбирам,че трябва да е на слънце.А колко време ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дамата е написала от 2 до 5 дни, ама кой да чака толкова първия път ;)

      Изтриване
  2. Еха, доста оригинално! Не би ми хрумнало дори! Браво за изпълнението!

    ОтговорИзтриване